Post by contnernipensoft on Feb 12, 2022 9:47:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Girls - Princess Salon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Girls - Princess Salon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Royal Girls - Princess Salon 2022 version ▞▞▞
Trevligt spel men många iteam är låsta
det här spelet är väldigt trevligt men det finns inga fler klänningar för prinsessan och prinsen men sedan gillar jag det här spelet
den har fantastiska kläder men den säger åt dig att gå tillbaka och få fler stjärnor och du gör det och du får inga stjärnor
Jag ogillar det absolut. Det gör mig galen när det tar så lång tid att ladda. Jag är verkligen med dig Zahra Rezaaiey det går så långsamt.
2 bra spel
Det är ett coolt spel men annonserna
Det här spelet är ganska intressant.....Jag älskade det här spelet men det finns ett problem...Först visar det installationen och efter det kom ett meddelande till min I pad, jag kan inte installera kungliga tjejer prinsessa salong...Snälla fixa detta problem😯😯😯😯😯
Det här spelet är bra men inte för barn över 10
Det är. Bra men okej, jag tror att det här spelet bara måste nivå och flicka så många. 4. Tjej är. Och. Jag tror att nivån är upp till 100 nivå. 🙂🙂 Jag tar bort det här spelet tills 😏😏😏😣
Det här spelet gör över karaktären och inte bara sminket utan även deras stil som får små flickor att tänka på den verkliga världen.
Bra men det var ett fel när jag försökte rengöra hennes ansikte och gå till klänningarna hon hade inte ett rent ansikte annars var det okej men du kan göra bättre som att göra allt så coolt och då kommer jag att se ut som en regnbåge människor plus att du behöver fler karaktärer i olika klänningar örhängena i väskorna och kjolarna och topparna. Matcha varandra som skulle fungera om du inte har det så har vi ett problem okej jag är ledsen men det här spelet är oacceptabelt nästa gång fixa det eller så ger jag dig ett
bra spel men tråkigt😑😕
Jag hatar det jag försökte få fler människor i det fungerade inte och jag försökte göra något och det fungerade inte jag skiter hatar det, ladda inte ner det här spelet är tråkigt
Halloween Madness Cooking Game ארקייד xtf
Min dotter blev uttråkad av att spela det här spelet. Och hon är 7 år....
Royal Girls - Princess Salon নৈমিত্তিক fgg
Det är ett bra spel
Trevligt men jag har inte mobilen så mycket så jag gör det inte mycket
Jag älskar det här spelet faktiskt jag kommer att ge det fem stjärnor Jag älskar det här spelet eftersom det inte är irriterande alla mina spel är irriterande förutom pianobrickor ladda ner pianobrickor och se
Detta är vackert
Det är jättebra för barn som vill bli stilist när de blir stora. Det är något du behöver veta om det här spelet, det finns många annonser.
Jag gillar den här appen eftersom den har massor av saker att göra och är intressant också men inte mycket
Mycket trevligt spel jag gillar verkligen det och jag rekommenderar dem som älskar att spela dress up och sminkspel mycket bra app jag är nöjd med detta spel😊
Det här spelet är inte så bra och inte dåligt men du tråkar i det här spelet för det finns inget speciellt i det här spelet
Jag vet inte, det är bara inte rätt spel att ladda ner det är inte som de andra spelen
Inte mycket bättre det är väldigt enkelt men det är OK.
Det här bkwas-spelet ladda inte ner det om du funderar på att ladda ner det tack
Bra men inte så bra
Royal Girls - Princess Salon Опуштене ayn
mycket trevligt spel, det är inte slöseri med tid 👌👌
Hej det var ett fantastiskt spel, det är ett väldigt intressant spel och att underhålla människorna i spelet, det är ett väldigt vackert spel i spelet så många klänningar skor halsband som det finns stilar för där tack
Det här spelet är bra men lite konkurrens kan du lägga till😊🤔
det var bra tills jag fick reda på att du klär dig om 3 eller 4 eller till och med 5 personer 😕
Ett häftigt spel men nivåerna finns inte där varje gång vi behöver förbereda samma prinsessor och samma prinsar och nivåerna borde finnas där.
MYCKET trevligt spel
Det här spelet är väldigt billigt
Det är ett väldigt trevligt spel men det har ett problem med så många tillägg och det är så förvirrande
Appen är tråkig, jag trodde att den var i form av ett spel
Jag ger det här spelet 3 stjärnor för i det här spelet är mycket låg mecsp dress up så mycket att jag säger till den här spelägaren snälla mecap penchandi så nu är det här spelet ok bra jobbat👍👍
Det fortsätter att komma och gå och mitt internet är ganska bra, du borde programmera det lite bättre och lägga till några fler sminkverktyg så det blir roligare och lägg till fler kläder och hårfärger och design jag betygsätter det 0 stjärnor
Jag har gett 4 stjärnor till den här appen eftersom felet i den här appen som jag observerade saknar vissa funktioner.
Det är ett väldigt fantastiskt spel och vi har så många klänningar för prinsessor och prins.
Mycket bra men inte tandlös och det mest intressanta är att säga att du inte kommer någonstans utan det bästa sättet att få det mest intressanta 😎☺😚👡📿
Jag älskar det här spelet, det är verkligen ett perfekt sminkspel
Royal Girls - Princess Salon கேஷுவல் pnl
Bra spel och 3 kolumner är nya bff, foto, prins mycket trevligt och uppdaterat spel. Fortsätt så och gör fler spel som detta